Menu Content/Inhalt
Logotec DDM9000 Web Edition w Business Centre Club PDF Drukuj

Business Centre Club istnieje od 1991 r. Jest prestiżowym Klubem przedsiębiorców i największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. Do BCC należy 2500 członków (osób i firm). Członkowie BCC, reprezentujący blisko 250 miast, skupiają się w 24 lożach regionalnych na terenie całej Polski. Do BCC należą przedstawiciele wszystkich branż, międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, najwięksi polscy producenci, uczelnie wyższe, koncerny wydawnicze i znane kancelarie prawne.

Czytaj całość…
 
Nowa wersja systemu Logotec CRM9000 Web Edition PDF Drukuj
Informujemy, że jest już dostępna nowa wersja systemu, która zawiera w sobie zmiany dotyczące technologii, interfejsu użytkownika, usprawnienia wpływające na poprawę ergonomii pracy z systemem. Integracja z MS Office 2007 i MS Office 2010, a w szczególności integracja z MS Outlook  umożliwia obsługę poczty e-mail z wykorzystaniem tego narzędzia.
Czytaj całość…
 
Logotec DDM9000 Web Edition zintegrowany z ePUAP PDF Drukuj
Nowa wersja systemu Logotec DDM9000 Web Edition Urząd zintegrowana została z ePUAP - elektroniczna platforma usług administracji publicznej. W rozwiązaniu  uwzględniono również najnowsze przepisy dotyczące obsługi instrukcji kancelaryjnej. System umożliwia komunikacje z platformą BIP. Do podstawowych celów i korzyści integracji systemu Logotec DDM9000 Web Edition Urząd i platformy ePUAP należą :
  • Zorganizowanie pracy użytkowników tylko w jednym systemie
  • Ułatwienie zarządzania dostępem pracowników do zasobów z ePUAP
Czytaj całość…
 
Logotec CRM9000 Web Edition w BGDe Sp. z o.o. PDF Drukuj

Firma BGDe Sp. z o.o.  z sukcesem zakończyła wdrożenie systemu służącego do zarządzania relacjami z Klientem (Logotec CRM9000 WE). Główne cele, jakie spółka chciała osiągnąć po zakończeniu wdrożenia to:

  • Zdobycie profesjonalnego narzędzie pracy dla osób związanych z procesem sprzedaży i realizacją kontraktów
  • Poprawa przepływu informacji w firmie
  • Poprawa jakości obsługi klientów i podwykonawców
  • Archiwizacja i lepsze zarządzanie informacjami, dokumentami i wiedzą zgromadzoną w firmie.
Czytaj całość…
 
«« start « poprz. 1 2 nast. » koniec »»

Pozycje :: 1 - 9 z 14